NL Doet 2020 geannuleerd

Het Oranje Fonds organiseert op 13 en 14 maart 2020, samen met duizenden organisaties in het land, weer NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje de handen uit de mouwen te steken.

Op 14 maart zou onze Rotaryclub met 20 deelnemers de handen uit de mouwen steken in het Heempark ‘s-Hertogenbosch. Helaas gooide het #corona-virus roet in het eten en is deze bijzondere dag geannuleerd. Hopelijk kunnen we deze op een later tijdstip nog inhalen.

In 2019 zijn wij samen aan de slag gegaan bij de Stichting Gefeliciflapstaartbox in ‘s-hertogenbosch. Deze stichting maakt verjaardagspakketten voor kinderen van 1 t/m 12jaar die op of onder de armoedegrens leven en hierdoor geen verjaardag kunnen vieren.

Benieuwd naar een impressie van onze NLDoet dag in 2018? Klik hier.